Yeye!

Fasen vilken kass uppdaterar jag är nowdays. Men vad gör man?
Pågår saker i princip hela tiden, man har inte tid för datorn då liksom! :o
Som idag, städat och sprungit ärenden hela dagen, lägenheten är jättefin
men inte får man tid för annat, icke sa Nicke! Och igår var jag med mina peps
hela dagen, vi hade en riktigt nice dag faktiskt :D måste bara uttrycka här hur
glad jag är för min flickväns skull som hittat en så fin och rar pöjk! GRATTIS.
Lovar att jag ska vara det bästa subtitutet för honom medan han är bortrest. ♥
För mig är det inte långt kvar tills jag åker heller dock, Norrland 2012 är snart här
och jag har verkligen en bitterljuv känsla över det. Fyfan va jobbigt det är,
men ska bli kul ändå. Sitter vid pappas jobbdator som han lånat hem under
sommarn nu så ska nog gossa lite med den och se på nån film. CIAO!
 
Atreyu <3

Kommentarer
Postat av: Lindus

Lovar att jag ska vara det bästa subtitutet för honom medan han är bortrest.

HAHA VADÅ HONOM? ;___________;

2012-07-13 @ 00:45:36
URL: http://keentfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0