Vackert vackert

Tjatja bloggen. Vad har jag sysslat med dom senaste dagarna?
Målat nonstop, fått sluta mitt jobb en dag tidigare (dog av lycka) och varit
med min pojkvän 3 ½ dagar i rad. Hur firar man att man ÄNTLIGEN har
sommarlov på ett bättre sätt, ey? Juste. Känner mig bara något extremt
seg i kolan, som att det allvarligt talat ligger något kletigt och kladdigt
där uppe som gör att min hjärnkapacitet ligger på ungefär noll. Surt,
men förhoppningsvis blir det bättre när jag fått chilla ett par dagar!
Nu ska jag sitta här i mitt mysiga rum som luktar ruggigt gott av mitt
nya doftljus och bara gosa ner mig framför TBBT. Pösspöss.
 
Var och piercade min vän Zack idag också, septum moddafuckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0