Tell me everything that happened

Uppenbarligen vet jag inte hur en blogg ska skötas då senast jag kollade
skulle man hålla på och uppdatera och sådär men vem har tid för sånt skräp?
Fasen vad mycket ni, mina tappra läsare, har missat dock! Fredagen innan
Kent firade jag och min pojke 2 månader också, ganska sjukt hur tiden bara
rinner iväg. I söndags var det 10 veckor sedan vi blev tillsammans och well,
jag ångrar inte en sekund som spenderats med honom, inte någonstans. ♥
 
Förutom det är som sagt Kent konserten avverkad och kan summera allt
i ett ord: Vackert. SÅ vackert. Det var som en befrielse efter 9 timmars köande
och väntande när man till sist såg dom och många av dom gamla låtarna
gjorde en tårögd. I helgen har jag alltså varit med Linda en himlans massa,
från lördag tills igår då hon åkte hem. Var på Botaniska med Patrik igår
eftermiddag vilket var supermys! Han sov hos mig och åkte hem idag,
då var jag med Linda igen för att gosa lite med henne på David och hennes
1 månadersdag då han fortfarande är i Turkland. Vi har lagat mat och kollat film
men nu är hon hemma! Långt satans inlägg, hoppas ni orkade läsa!
Imon skall man träffa Linn då, för länge sedan. PÖSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0