Vinterland

Jag hade fan VANT mig, okej, VANT mig vid att det bara var kallt
och jävligt fast ingen snö. När man väl anpassat sig till vädret här
i Göteborg, varför ska det då ändras över en natt!? Vi fick mellan
10-15 cm under natten mellan fredag och lördag, var inte en hit.
Inte hos mig iallafall! Hal, onödig nederbörd som om några dagar
inte kommer vara lika vacker längre eftersom det kommer vara slask.
ÅH. Och som pricket över i:et dolde denna snö en isfläck som helt enkelt
inte jag såg, gick rakt på den och gjorde illa knät. It hurts. A lot.

Nog om klagerier! Har faktiskt haft en bra helg iallafall. :D spenderat
mesta av tiden framför True blood när min blick egentligen skulle
legat på ekvationer och alla dessa jävla ex som matte samlat på sig.
Sååå fick bli en sista utväg att låta Balder hjälpa mig! Var med honom
och Carro idag ett tag, mysipys. Nu ska jag dra mig tillbaka, och till alla
er som orkat läsa såhär långt: hoppas ni har det bra i kalla Svennebananland!




Kommentarer
Postat av: Fellnert

Åhåå, så söt man kan vara då <3

2012-01-23 @ 01:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0