Smakprov på pics!

Det är inte varje dag man vaknar av att ett nummer från Norge
ringer dig för andra gången. På 2 dagar nu så har en kvinna
och en man ringt min mobil och frågat varför det inte går att
betala räkningen via Nordea längre, hotat med att sälja sin
lägenhet och frågat ifall mötet är idag eller inte. I mean, whata?
Hahaha skrattat gott åt röstmeddelandena dom lämnat!

Hursom. Hade tänkt plugga idag men så blev det inte alls.
Gick en promenad i det fina vädret imorse med Mackan,
tittade på film och lagade mat sen. Efter maten gjorde jag och
mossan oss lite extra tjusig och tog massa bilder, precis som
vi gjorde i januari förra året! :D sketa skojigt! Jag och hon kan
verkligen hitta på lustiga grejer att göra ibland.. Nu är jag trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0