My day off

Hade lovat mitt duktiga jag att fixa det, och det gjorde jag. Dock tog
det hela dagen att börja, funnit andra mer intressanta saker att göra :D
Exempelvis:
gå ut med Akilles i solen och  kasta boll, äta, spela, snacka skit
med mor min, sitta här (vet inte hur många gånger jag varit inne på FB idag..)
och sådana saker en tjej i min ålder tycker är 1000 gånger roligare än
samhäll och historia. Fick gjort det iallafall, även gjort en ny header
eftersom jag fått total rådamp på min blogg på senaste. Akilles fick vara
med och pryda den så fin som han är! Nu kanske jag tittar på lite True blood.
Eller så sover jag. Hursom, hörs imon, jag älskar vår hund jättejättemycket. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0