GOTT NYTT ÅR!

Haha jag hann inte lägga in ett till inlägg, kvällen blev fullspäckad!
Nu är det den 1 januari och året är 2012. Man funderar ju självklart på
vad som kommer att hända detta år men vem i världen kan svara på det.
Jag hoppas bara på att det kommer bli minst lika bra som det gågna,
vågar till och med hoppas på att det blir bättre. För det vill jag verkligen.
Så nu önskar jag er alla en god fortsättning och ett gott jävla nytt år!

Nyårslöften
- Inte äta godis på åtminstone 1 månad framöver
- Våga ta fler chanser
- Lära mig finska
- Åka utomlands
- Sommarjobba











Kass bild men såhär såg jag ut igår! Tills jag bytte till min onepiece, tehe..

Kommentarer
Postat av: Lindusennnnn

Hehe snor lite bilder. Puss!

2012-01-01 @ 18:33:07
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0