Åhåhå

WOA, lediga imon, fyfaaaaasen va gött! Det hela började med
att en av våra 3 lektioner blev inställda, sen blev en annan frivillig
och den tredje blev också inställd pga kurs, man ba.. JA! Gött!
Ska dock försöka använda min lediga dag flitigt, arbete lite med
samhäll, NO och läsa ur engelska romanen. Duktig tjej, hej!
Nu ska jag dock till Los Angered med mamsi, hejdå :D


Och ja, jag har också fallit tyngdlöst för dessa gossar:
One directions album spelas i mina hörlurar <3


"Circles, we're going in circles.
Dizzy's all it makes us,
we know where it takes us,
we've been before.
Closer, maybe looking closer,
there's more to discover.
Find that what went wrong
without blaming each other."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0