You gave me hope for the future

Den här helgen har gått sååå jädrans fort, har inte ens hunnit blogga!
Då är det fan illa. Eller? Hursomhelst! I fredags var det Adept och..
Nä gud. Det var så vackert. Sjukt kul så jag vill tacka varenda jävel:
Tack André, Peter, Johan, David, Zack, Olof, Lisa, Johanna och sist
men absolut inte minst - min stjärna i mörket - Linda Holm för att ni
alla gjorde kvällen så sjukt grym! Kommer aldrig glömma den. :D

Igår var det att chilla järnet på hästmässan med lill Olsen.
Vi var hemma redan halv 5, då tog vi hundarna på en tur i hagen
och efter det rörde jag mig inte ur soffan. Fyfan va värt det var.
Tittade på melodifestivalen och avslutade hela dagen med lite
hoppning och dressyr. Extremt lyckat. Och vet ni vad mina vänner!?
Nästa vecka hämtar jag 2 nya råttbebisar! ÅH SOM JAG LÄNGTAT





Kommentarer
Postat av: Baananahead

Och hur vågar du gå på mässan utan att berätta detta för mig?!

Blir ledsen i ögat :''(

hade velat ha en liten Marialdo kram iaf :)

2012-02-27 @ 10:46:12
Postat av: Anonym

Hahah men gud, förlåt! Visste inte att du ville följa med, tog för givet att du gick dit själv tösa lilla <3

2012-02-27 @ 12:16:15
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0