Wick3d

Vilken vrickad torsdag! Har inte tagit något seriöst - ALLS - antar att
det kanske blivit lite jobbigt i längden men jag har haft förjävla roligt! ;D
Haft tur också för den delen, hann i tid imorse och hann med bussen hem
på pricken! Satt med Päivi och pratade på vägen och hennes kamrat
tipsade mig om att slå hästarna i huvudet med en spade om dom bråkade.
Hahah alltså, Angereds a-lagare säger jag ba.. Men men! När man kommer
hem berättar morsan att ens 27 åriga bror äntligen fått en lägenhet och
ska flytta ut sitt söta lilla arsle för första gången den 1 april. Man ba, WUT!
Det känns lite halvknasigt men det var änna på tiden nu asså. :o


He said "Give me all you've got, I want
your money not your life. But if you try
to make a move, I won't think twice."
I go like "You can have my cash but first
you know I got to ask: What made you
want to live this kind of life?"

He said "There ain't no rest for the wicked,

money don't grow on trees. I got bills to pay,
I got mouths to feed, there ain't nothing in
this world for free. I know I can't slow down,
I can't hold back, though you know,
I wish I could. No there ain't no rest for
the wicked, until we close our eyes for good".

Kommentarer
Postat av: coola linda

JAAAA FINALLY!!! DÅ KOMMER JAG ÅTMINSTONE VÅGA KOMMA HEM TILL DIG :D:D:D:D:D

2012-02-10 @ 16:13:16
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0