When did I become so cold

Helt sjukt nog, så lyckades jag få lite plugg gjort! Och till min stora
njutning fick jag reda på att provet jag läser till blev flyttat! YES!
Bara en dag dock, men det ger mig en dag till att inte kugga på. :D
Historia är verkligen inte min grej. Inte matte heller, men i slutet på
dagen vet jag inte riktigt vad som är "min grej" i skolan längre.
Vill bara sluta och resa långt långt bort härifrån men det får jag inte!
Nopes, måste ha en utbildning för att få jobb och måste ha jobb för
att överleva. Underbara värld. Snart blir det sängen, godnatt! c:


För övrigt börjar mitt hår bli gal1 risigt. Titta va söt man skulle vara med kort!

Kommentarer
Postat av: coola linda

FUCKING KLIPP DIG SÅ KVINNA!!!!!!! O_O

2012-02-21 @ 15:19:26
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0