Tjarå kåmpisar!

Om 3 ½ sitter jag på ett tåg som ska ta mig ut i ingenstans: Södertälje!
Det är iochförsäg inte helt lost in the dark men ja, garanterat väldigt
mycket mindre än mitt älskade Göteborg. Ska bli kul, har lite resfeber atm,
varför vet jag inte.. Så blir plugg och Ahlgrens bilar på vägen dit! :D
Alltså lämnar jag mina kära vänner, Bart och Bufflis, i händerna på min
lillebror som får ta ansvar för dom under tiden. Ha det brao alla andra
av mina nära och kära, bloggar om jag kan! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!


Både Bart och Bufflis är julklappar från min älskade bror

Kommentarer
Postat av: alle92

Vem ska du åka till? :)

2012-02-10 @ 19:27:41
Postat av: Anonym

En mycket god vän :D

2012-02-11 @ 16:28:50
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0