I wanna run with the wild horses

HEJ HOPP! Ska börja med att säga som det är:
Jag älskar min bästavän. Hade en super chill fredag med Linda,
träffade också Balder och Carro, som jag nämnde i inlägget nedan.
Lika trevligt som alltid att träffa dessa ungdomar så min fredag
vart verkligen lyckad! Dock tror jag att jag gick upp 4,5 kilo på chips
men ibland får man ju unna sig, speciellt tillsammans med sin lika
feta BFF ♥ min lördag blev helt dedikerad till hästar och så lär även
min söndag bli! Såg en dokumentär om brumbies, drack varm oboy
ur min ponnymugg och var i stallet några timmar! Ytterst awesome :D




Kommentarer
Postat av: coola linda

Pusselipuss på dig min fina!

2012-02-19 @ 23:20:21
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0