Another year of disaster

Jag gick faktiskt en hel dag i skolan - how awesome is that!?
Inte särskilt grymt faktiskt då jag blev extremt segt och trött på slutet.
Klarade mig iallafall, drog hem och åkte in till stan iallafall! Träffade Linda
för att leta efter Musikens hus där morgondagens konsert ska hålla hus!
TAGGA ADEPT FOR THE FUCKING WIN! Så. Nu har jag skrivit klart min
NO och ska duscha. Ha en mycket bra fortsatt dag, mina vänner! Ciao :D


"It seems the we're only chasing after,
the hopes and the dreams we had.
We don't trust ourselves in the present,
so we linger on to the past."

Kommentarer
Postat av: bezo901

Så sjukt fin :'}

2012-02-24 @ 09:59:35
Postat av: Anonym

Men aaaw, tack! :D

2012-02-26 @ 14:10:28
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0