2 cool 4 school

Gud. va. klockan. är. LITE!!! Ändå har det redan hänt så mycket.
08:50 släpade jag och morsan oss igenom ett lite pinsamt utvecklingsamtal.
Har helt okej betyg och sådär, men min aktivitetsbedömning låg på noll.
Haha lärarna vill att jag ska fråga minst en fråga under varje lektion nu
framöver. Man ba, va? Måste jag ställa en fråga även fast jag kanske inte har
någon? Men visst. Det är eran tid jag tar upp ändå! Helt O to the K för mig. c:

När jag och mamma sedan var klara där, skulle vi köpa semlor på Nils café,
då kassörskan utbryter i att våran 50-lapp är ogilltlig. Vi fick en smärre chock
och började undra vafan hon jiddrade om. Men tydligen saknades den där
silverrämsan, vilket iofs stämde, så vi fick åka tillbaks till den jävla Seven eleven
på Vasaplatsen för att skälla ut snubben som gav den till oss. Han gav sig dock i
princip så fort vi öppnade våra gnäbbiga käftar så it's all good!
Nu vill jag ba att Mackan ska komma hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0