Very nice bajs

Ännu en gång gjorde jag min skola en tjänst! Stod på öppet hus, höhö,
hann fan dit i bra tid trots min lilla omedvetna extra timma sömn imorse.
Stressad som bara den kutade jag iväg imorse och allt har gått bra :D
 
Lindusen kom till mig när det var en timma kvar, vi skulle köpa byxor
åt den lilla filuren efteråt c: gjorde mig ett fynd, ett såntdär klumpigt-men-
bra-att-ha-mobilskals-helvete, känns som en tegelsten men kan nog rädda
S3:ans liv någon dag! Den här dagen har otroligt nog tömt mig på alla
krafter jag vaknade upp med. Ska lägga mig och fortsätta mitt lilla Falk-
maraton och för övrigt måste ni se "Barninfiltratören", bästaste!!! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0