Update

TJULULULU :D bara 2 minuter kvar till självaste julafton nu då!
Ni vill inte veta vad jag gjort dom senaste dagarna. Bara varit med
min kärlek och vi har gjort det vi är bäst på: Slappat sönder<333
Dock var vi faktiskt på Liseberg och mös med Zack och Paula,
besökte även Patriks mor igår för lite tidigt julfirande! Fick lite goa
julklappar av dom närvarande, mycket trevlig kväll, tack för det!
 
Kom hem idag, skrev faktiskt klart min vetenskapliga rapport
och sedan dess har jag skojat runt med min bror och pappa c:
Nu ska jag gossa ner mig i min säng, se klart på första säsongen
av Game of Thrones (hakade fast på serien i torsdags och har
redan sett klart säsong 1, haha) sjukt spännande ju :o
Well well, hörs väldigt snart igen!
 
Ytterst tråkig bild från Puttes balkong i Skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0