Trollin'

Well. Som ni ser sitter jag ännu en gång och fipplar med min design!
Jag har funnit en ny energi till att sitta och bildredigera, har t.o.m tumkramp
efter att ha hållit så i musen (haha, misstölk!). Det är fortfarande enkelt,
men det är så jag vill ha det! Imorgon ska jag nog göra om headern då jag
såg att upplösningen blev urusel. Är dessutom inte helt nöjd men men!
 
Nu ska jag duscha, kanske se ett avsnitt av Game of thrones oooch sova.
Känns dock lite tomt när jag ser mot sängen. Vart är min kärlek..? :( fast:
MELLANDAGSREA IMORGON DÅ VA. Puss på rumpan och godnatt. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Va fiiiint de blev! Ha kvar denna header!

Svar: Haha men tack kära du!
El buffalo

2012-12-27 @ 14:18:54
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0