Time after time

TJOLAHOPP SNOPP.
Tja.. Dagen var som dagar nu för tiden brukar vara! Tråkig i skolan men
härlig efter :D träffade Linda när jag väntat på henne i 1h och 15min efter
att skolan slutat. Vi skulle kolla gym och bestämde oss för Fitness24seven!
 
Så förutom att det är biff kriminell på G, mannar, så fortsätter jag töja mina
pluttehål i öronen imorgon. Tror att jag skipper min 1 timmes lektion och bara
arbetar hemma, drar till Ed och sen tränaaar. Trots att jag har mycket plugg nu
tänker jag inte missa någon träning i veckan, ska köra på som aldrig förr!!!
Kläder jag och mamma beställde förra veckan låg på min säng när jag kom hem
så nu får ni helt enkelt en tråkig bild på vad jag fick<333 (skrynkligt, whatevs)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0