Söteplöte

HEJHALLÅHEJ. Jag har absolut inget intressant att skriva om.
Jag som håller ord varmt om hjärtat tycks inte kunna finna några alls.
 
Just nu sitter jag och får djungelvrål i varje glipa jag har mellan mina
stackars tänder. Igår var det juldagen, kändes ärligt talat mer som
julafton än vad den 24:e gjorde! Hela familjen var där + Patteboy :D
Det var roligare, mysigare och allmänt goare bara. Fick mina klappisar
av Patrik och jag fick äntligen ge mina till honom! Det var fint bara.
 
Babe åkte hem för ett tag sen och jag har suttit här, isolerad och
osocial på mitt rum. Tror att jag smiter ut i vardagsrummet en stund
och umgås med min storebror, bara för att faktiskt göra någon nytta..
Japp! Vi hörs senare tappra bloggläsare, puss och kram c:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0