Luften svider när vi andas in

Dagens: Kent – Ansgar & Evelyne
HEJ. Min tur till stan igår med älskling blev väääldigt lyckad! Vi hade mysigt,
jag hittade julklappar till alla och vi fick mycket tid över efter julhandlandet så
hann vara hemma och gosa hos mig också :D när han åkte till Skövde sen blev
jag dock kärekskrank och typ.. Ledsen. Ville bara somna breve honooom, he.
 
Skoldagen idag var seg av bara FAN, vill verkligen inte mer :))))) det är jullov om
cirka 2 veckor så måste stå ut. Min lillebror följde mig och fotade stadens ljud
ikväll i utbyte mot en Rockstar, så jag fick lite sällskap när jag förberedde
mitt fotoprojekt! Sådan snäll lillebror, inte alls mutad. Det gick bra och blev
fina resultat! Resten av veckan blir baaara plugg så mycket bloggande lär
det inte bli. Men vi hörs om jag överlever, ta det lugnt där ute och halka inte!
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Vi måste ut o fota snart!

Svar: JULLOVET, i stan, det blir jääättemysigt!
El buffalo

2012-12-03 @ 23:46:21
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0