Juligt

HALLÅ DÄR UTE! Ja, jag lever faktiskt, med nöd och näppe :D
Töntig som jag är har jag spenderat torsdag-söndag med massa julmys
och min pojkevän. Vi har knappt satt fötterna utanför dörren med några
få undantag för att köpa godis och dricka, hihi (a) såna jävla tjockisar.
Han åkte hem igår iallafall så I'm back amigos!
 
Börjar inte förrän 13:10 idag så jag har chiiiillat på livet med lite Southpark
och en go frukost. Lillebror var som ett lik idag, försov sig 3 timmar och gav
helt enkelt upp dagen så jag fick sällskap denna morgon av lilla skolkisen!
Helt OK. Så nu ska jag sminka mig lite för att inte följa hans fotspår och
ge mig iväg för 2 lektioner. Lov på onsdag, fyfan va gött!!!
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Fyfan va fuskigt att ni får lov på ons! Vi går i skolan t 21 dec.

Svar: VILKEN BULLSHIT, haha Ninwi din stackare <3
El buffalo

2012-12-17 @ 18:13:07
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0