Jag har 8 blåmärken på ena benet

HEY GUYS, missed me!?
 
Nä, trodde la inte det. Jag har överlevt veckan! Jag vet, det är ett mirakel,
but I fucking did it!!! 3 "prov" dom sista 3 dagarna på veckan och allt gick
faktiskt dugligt. Hälsade på min underbara bror igårkväll också, hade inte
sett hans nya lägenhet än så det var trevligt :D hade planer på att åka till
babe i Partille meeen när jag väl satte mig ner kom jag aldrig upp igen.
Och vem fan blev motiverad när termometern visade -15? Nej tack!

Idag tror jag att det blir en sväng till Patriks mamma men senare har jag
tydligen lovat att åka pulka med min lilla Linda. Haha, vi kommer ha en
så hård Timon och Pumba-effekt att ingen vill vara kvar i backen så fort
vi anländer.. :( so yeah. There you have my plans! Blog you later c:
 
I bildbrist får ni en jag tog till mitt fotoprojekt!

Kommentarer
Postat av: Linda

SEEEE DU LOVADE MIG!!!!!

Svar: Jag ber TUSEN gånger om ursäkt för helgens failade planer, men förhoppningsvis stannar snön länge och vi kollar gym imon! PUSS <3
El buffalo

2012-12-08 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0