It's a revolution I suppose

http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Goteborg&playfile=12270_Har_stormar_polisen_in_pa_Plusgymnasiet_138648.pls
 
 
Självklart har det inte talats om någonting annat idag än kaoset i GBG.
Kravallerna utanför Plusgymnasiet som snabbt spårade ur total kontroll.
Poliser i alla former som inte visste vad dom skulle göra emot dom 500
unga, revolterande människor på jakt efter tjejen bakom GBG'sorroz.
 
Jag vet att tusentals andra redan skrivit överallt om det här.
Personligen känner jag mig väldigt skakad av den här händelsen.
När jag såg videon ovan för första gången och ser hur en tjej flyger
med ansiktet före i asfalten gör det ont i mig. Såg den flera gånger
om och det gjorde bara mer ont i bröstet. Okej, lite stryk borde
människor som så kraftigt saknar empati få men sedan visade
det ju sig att det kanske inte var rätt tjej..?
 
Att skapa ett konto där man hänger ut och kränker en individs personliga
integritet, blottar hela deras identitet och även hittar på såna avskyvärda
lögner om någon, förtjänar ett straff. Men att bli misshandlad så hårt?
Inte ens jag tycker att det är rättvist. Fyfan för hela den här händelsen,
men framför allt fyfan för människor som inte vet sina gränser.
Må du, ni, som orsakat det här urspårade upploppet få betala ert pris:
Priset för att ni skämt ut över 200 människor inför Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0