I'm right where I belong

Åh. Heartbreak. Jag har nyss duschat och krypit ner i mina pyjamasbyxor
efter terminens sista dansträning. Kommer inte ha dans på flera veckooor :<
Men men, får hitta andra "motionssätt", if you know what I mean HEHEHE!
 
Imorgon är det lucia, det är lite svårt att greppa att det lilla firandet redan är
här igen! Ska bli kul att se på tåget utan att faktiskt själv vara med i det ;)
BLÖ, men inte ska man bara få ha roligt. Kommunikations prov imorgon,
hur fan har man prov i kommunikation..? Det är flummigt värre, mina vänner.
Jag är ganska glad ändå, min plutteputte kommer ju hem imon, iiiiiiih
Dags att plugga lite. Godnätt!
 
Vi är speciella men rätt fina tjejor, puss

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

blogga

Svar: Hahaha jag skaaa <3
El buffalo

2012-12-16 @ 18:32:14
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0