Hoppsan!

Öh. Tja! Haha, jag har fortfarande inget spännande att säga.
Dock, när har jag någonsin haft det under mina snart 3 år
på den här gamle sletna bloggen? Oh I just don't know. :)))
 
Men. Jag har varit och sprungit runt lite hit och dit på senaste!
Mellandagsrea och sådant nonsense ni vet. ;) jag har även halkat
för första gången i år och det gjorde ont skall ni veta. Jag har ett
groteskt blåmärke på mitt knä tillsammans med lite skrubbsår.
Så var försiktiga där ute, isfläckar är fan inte att leka med!
 
Annars har jag la bara pussat och äcklat mig med Patrik.
Game of thrones säsong 1 & 2 är färdiga så nu blir det att
peppa säsong 3 som släpps i mars! Goshhhh, långt kvar..
Blir en månad att se fram emot iallafall! Min 18års dag,
mitt lilla brorsbarn ska komma till världen och säsong 3. :D
Ha D!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0