Hjälp ett stackars i-landsbarn

DET ÄR LOV MUDDAFUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS.
Väntat hela terminen på den här dagen och nu är den här!!! Mums.
Vi hade såklart en vanlig, hederlig avslutning i skolan, mellan 11-12:30
som var chill. Mötte min flickvän efteråt och följde henne och Monika runt
medan dom julhandlade in det sista :D det var mysigt, tjockt och ruligt!
 
Jag har i flera dagar nu kampats med ett typiskt i-landsproblem:
Ska jag bli mörkhårig igen? Nu är jag trött på att få utväxt var tredje vecka,
att håret snabbt blir gulaktigt och slitet som fan av alla måste:n blekningar.
SÅ, ni som känner för det kan gärna på olika sätt dela med er av eran syn
på saken till mig :> ikväll åker jag till Skövde, blir nog uppehåll här då!
Gott jullov allihopa, PUSS KRAM PUSS!
 
VS

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

NO! Ha kvar ditt ljusa. SÅ FINT!

Svar: JAG VET, vill gärna vara ljus men såååå mycket jooooobb
El buffalo

2012-12-22 @ 23:00:38
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0