Du är som oljan på stranden

Hallå världen.. :(
Gör allt jag kan för att plugga inför tyska provet imorgon. Glosorna sitter,
i princip alla iallafall, men verb och pronomen för mig är mycket svårare.
Men vem behöver veta när något sker eller vem som gör det, PFFT!
 
Jag ska erkänna något, som förmodligen märkts av men som måste
ut i klartext innan jag exploderar: Skolan gör mig deprimerad. Inte bara
det vanliga att man inte orkar, utan tyngre. Att tanken på skolan nästan
tar över allt annat. Jag orkar inte träna för att jag har för mycket plugg,
det brukade vara att jag kanske inte kunde på grund av skolan men nej.
I mitt huvud har det gått alldeles för långt och jag bara måste bort.
Ikväll ska jag träna iallafall dock, hur mycket mina ögonlock än väger!
Måste släppa lös lite endorfiner innan jag går under.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0