Young forever

Senaste inlägget var ju innan jag och mitt lilla crew skulle till Lisse
så tänkte att man snabbt kunde nämna hur det var vilket kan
sammanfattas i huuuuur kul som helst! Haha, vi skrattade hela
tiden och jag var verkligen lycklig, så det är helt klart en dag jag
kommer att minnas. Tack Linda, Patrik, Markus, Josse & David <3
 
I fredags då när man väl vaknat ur koman jag och Patrik hamnat i
gjorde man sig klar för att se Amaranthe med Jocke t.ex, som man
inte träffat på evigheter och massa andra människor! Det var la okej,
men pga allt bråk med ordningsvakterna blev iallafall jag själv lite sne.
Maskinen på Götaplatsen efteråt dock var GALET. Över 25,000
kroppar som stod sammansvetsade och hoppade runt i svett,
det är så det ska vara! Mörbultad tog man sig sedan hem för att
idag inte göra något särskilt. Gick på stan med mamma och hittade
lite mer nya plagg, hälsade på min bror och bestämde mig för att
bara sitta inne ikväll. Hela veckan har varit non-stop så det behövdes.
Imon blir det Rix FM festival som avslut på Kulturkalaset 2012. Ha D
 
Typ dom bästaste i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0