White trash

Busy busy day! Var en snabbis på stan imorse med mor och bror,
efteråt åkte vi och hälsade på *****, familjesaken jag skrev om tidigare.
Hann sitta lite hundvakt igen också, tredje gången sen i lördags nu,
börjar tyvärr tröttna lite men måste göra detsamma imon igen.
Dock efter min planerade shoppingrunda med Lindus! Har velat handla
lite enda sen jag fick min lön men inte haft tillfälle så passar på nu!
För övrigt tror jag inte att ni märkt det MEN för halva min lön köpte
jag mig en systemkamera. Världens finaste maskin - Nikon D3100 ♥
Är rövtrött nu så ska nog chilla till en film och sen sova mig till döds.
 
Dagens fynd, bara vitt, åhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0