We'll be alright

Hej mina älskade läsare och hej Matilda, jag vet att du läser! ;)
Efter 2 dagar i skolan har jag redan tröttnat lite. Det är väl känslan av vad
som komma skall som skrämmer mig till denna totala bakut mot skolan.
Ännu längre dagar och mer lektioner än förra året, vet inte ens varför jag
känner mig överraskad, jag visste ju det här! Lika jobbigt ändå men ye.
Kom hem 3 idag och snorade in mig på Gossip Girl igen. Såg väl 5-6
avsnitt innan Linda och David tvingade ut mig till verkligheten igen.. :(
Efter att vi lämnat Linda på bussen drog jag på en 30 minutares jogg!
Det + styrka hemma är gött som fasen ibland, mums. Nu ska jag la
duscha och inte lukta apa längre, lösa lite korsord och sen sova -
dygnet måste vändas! Ha det bra pussgurks :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0