Truddelutt

Åh, lång dag med en skrämmande sista lektion: Fotografisk bild.
Kan bli förjävla tufft men också lärorikt och en aning utmanande :D
Resten av min skoldag har varit väldigt underhållande. Känner också
en enorm lättnad nu när jag fick träffa min bästavän och prata ut om
så mycket som inte blivit sagt. Jag älskar älskar älskar henne.
Så vi var med varann i några timmar, tröståt och sen drog hon hem
halv 9! Då gick jag en promenadas och stötte på David och Mackan!
Var med dom en timme typ och nuuu ska jag duscha, klassens dag
imon, vi ska bowla (a) efter det kommer min älskling hem till mig igen,
vi ska kanske på bio, annars blir det hemmakväll! Långt inlägg, toodles
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0