L.Y.D, life's waiting for you

Det händer saker hela tiden, men det ska det göra, fan bara 10
dagar kvar av mitt sommarlov nu! Kom till den insikten igår och well,
den sved.. </3 något som också sved igår var min bränna och
myggbett efter en heldag ute på Vrångö med pappa och Patrik! :D
Seriöst, vi vaknade halv 8 och jag kom hem halv 1 igår. HEL-dag.
Min kropp värker kraftigt idag efter allt klättrande, springande omkring
och dykande. Vi var vid en fantastisk vik som man såg så klart i
vattnet att man ba "Grekland, PFFT, varför när man bara kan åka hit?",
lite så. Förutom att Grekland förmodligen är en aning varmare..
Jaja, här kommer lite bilder från igår, nu ska jag göra mig iordning
och åka till min bror som fyller 29 idag! GRATTIS
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Håhå vilka mysiga bilder kusin!

2012-08-12 @ 12:04:45
URL: http://elinjohannaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhå, man tackar vitamin! (a)

2012-08-12 @ 17:33:09
URL: http://shinebow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0