Kunde varit värre!

Kom hem för en timme sen efter en extremt lyckad dag både i och
utanför skolan! Sitter nu och mumsar på en av världens förmodligen
tråkigaste lasagner eller hur fan man nu ska stava till lasagne i plural.
Det enda goda på den är att jag brände osten så den är alldeles knaprig.
Haha, jag är lite av en udda männska' jag.. Anyhooow. Att jag går i 2:an
känns inte äkta. Kan inte fatta det och mitt schema ser inte roligt ut.
Slutar runt 5 minst 3 dagar i veckan. DAFAQ TYP. Menmen.
Lite nya, förhoppningsvis också roliga, kurser har ju tillkommit så man
får väl ge det här andra året en chans. Hörs senare, toodles! c:
 
Fick ett armband av den underbara Shaei idag, från Turkiet!
Helt grym är du, tack fina vän, du är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0