Känner lyckan genom sorgen

Jag veeeeet. Uppdaterar ingenting, sluta klaga. Hehe..
Måndag: jag och min älskade älskade Patrik Hedenström hade
3 härliga månader tillsammans vilket vi firade med en hemmalagad
middag som blev helt fantastisk och sedan nya Snövit filmen på bio!
Hade en helt underbar kväll, jag älskar den killen väldigt mycket. ♥
Tisdag: Norlie & KKV spelade på Kungstorget så det var jag,
syster och bror på! Vi träffade Zack och hans 2 tjejkompisar så
med dom drog vi efteråt och träffade Patrik och hans knasiga
vän Hoffis :D blev en någorlunda sen utekväll, mucho bieno.
Idag: Badade i Aspen mellan halv 1 och halv 4, sen var det
bara fort som fan hem, duscha och dra till staden för att
träffa Patrik, hans vänner och min lilla Linda! Var trevligt,
men vi drog ganska snabbt från Slottsskogen där vi satt för att
se Den svenska björnstammen på Götaplatsen vilket var GRYMT.
Phuew, mycket text, imon blir det Liseberget, höres!!
Förutom 3 månader med min pojkvän firade jag och
min flickvän 56 månader i tisdags! Alltså, 4 ½ år
Som jag sa till dig skulle jag inte kunna tänka mig ett liv
utan dig. Så grattis på oss min kära, jag älskar dig starkast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0