CAN YOU HEAR ME

Har haft en väääldigt tråkig dag. FRAM TILLS att jag åkte ut till Gråbo,
första gången på år kändes det som, och var med Linda för att bada <3
Vi drog till Aspen ett tag, chillade och bara njöt på bryggan. Fint som f*n.
När vi skulle ta bussen tillbaks från Lerum joinade min alldeles egna Patrik
oss vilket kan ha varit ett misstag. Jag och Lindus köpte 4 powerkings
och en påse chips. Vi DAMPADE över. Hur kul som helst tyckte vi,
men resten av samhället? Doubt it. Haft förjävla roligt iallafall, var kul att
träffa Linus igen till exempel och min kusin med sin nya pojk.. ;)
Nu: tandborste och säng, grr! Pussfisk :D
 
Det var såhär vi upplevde världen, GRYMLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0