Taco-thursday & CO

Från att klockan slog 17:44 har jag och min flickvän haft en av
dom knasigaste dagarna genom hela vår 4 åriga historia som vänner.
Efter att vi lagat enormt god middag tillsammans bestämde jag mig
för att vi skulle dra "nånstans" eftersom vädret ändå var fint och vi
hade typ ätit upp oss 3 kilo i ren tacos. Så stan ropade våra namn
och det var där vi hamnade. Allt ifrån olika flörtupplevelser till att
några kastade flingor på oss, ifrån Heden till Partille och ifrån snygga
pojkar till en uppfriskande promenad hem mitt i natten. HA! Om jag
detaljerat skulle räkna upp allt som hänt.. Skulle ta ett bra tag.
Men, jag älskar min bästavän mer och mer för var dag som går,
och jag har haft 2 förbannat bra dagar. Mycket text, pussnatt folks!


Kommentarer
Postat av: Lindusen

Fucked up dag, still awesome! PUSS PÅ DIG <3333

2012-04-13 @ 01:14:19
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0