Lättad som f*n

Alright homies, nu ska jag berätta för er hur SJUKT gött det är att ha
gjort engelska realiaarbetet, idrottsprovet och muntliga delen i svenskan.
KÄNNER MIG SÅ LÄTTAD. Sweet jesus, som att 7 kilo bara föll av mig när
skoldagen var slut. Firades på Subway med brudisarna ifrån kära klassen.
När jag kom hem gjorde jag nåt som jag inte gjort på länge faktiskt:
Umgicks med min mamma! Från 4 till nu, när jag ska gå och lägga mig.
Vi tittade på film och ba mös. Riktigt grymt c: powernapade nån timma
på soffan dock så att sova nu lär ju problematiskt men det ska gå! Ciao!


Och så vill jag säga grattis till min storebror som fyllde 27 igår,
grattis din gamle åsna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0