Great freakin day

Godkväll kamrater! Kom hem för ungefär en halvtimme sedan.
Efter American pie (ASBRA för övrigt) som slutade halv 8 har jag
och mina homies drivit omkring på diverse ställen i Göteborg.
Vi har mött på och pratat med alla möjliga sorters människor,
försökt stjäla en hyrcykel, åkt buss med en hel orkester i som
spelade musik på vägen, filosoferat vid hamnen, sett en cheeseburgare
bli stulen på donken, ätit glass, lyssnat på gatuartister i regnet och framför
allt haft så jävla kul! Dessa tjejer asså.. Kan inte beskriva hur fantastiska
dom är och är lyckligt lottad jag är över att få gå i samma klass som dom.
Nu är jag helt slut och min kropp värker ut och in men jag tänker inte sova.
Vill dygna men då det är "kalas" hos Matte imon funkar inte riktigt det.
Men jaja, till 3 ska jag klara det iallafall! Pusshaaaj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0