Easter bunnieees

Haft den bääästa påsken - NÅGONSIN. Det är inte precis den högtid
man förväntar sig så mycket av, bara några extra kilon kring magen
och den punkten klarade jag av tillsammans med många andra!
Ätit, skrattat och gosat är det jag gjort idag, med mina så enormt
saknade kusin vitaminer! Hade en underbar gårdag med Linda och
att idag blev såhär lyckad var liksom pricket på i:et. Visst, var lite
segt att kvällen skulle ta slut så tidigt men om morsan måste jobba
måste hon. Imorgon ska jag träffa Patteboy och kanske göra ett
tappert försök att springa bort lite av fläsket! Nu - mer mys med min
alldeles egna lillebror, ha en fortsatt trevlig påsk peps! PUSS & KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0