Take me back

Älskling är och tränar. Jag äter chips. Vet inte riktigt hur jag
ska må över den kontrasten.. Förutom att hon kommer bli lite
ledsen hezt eftersom chipsen förmodligen är slut när hon kommer
tillbaks för att tjocka sig med mig. Säger förlåt redan nu, Linda. :(
Igår gick jag i skolan, åkte hem och åt kassler under chillitäcke som
jag längtat efter som en gris! Efter det åkte jag till Gråbo.
Var med min alldeles egna blondin Bella och Linda, såklart! Till sist
vart det så kallt att vi inte pallade längre. Kände inte mina tår..
Då mötte vi Slinus som var med oss fram tills klockan slog halv 1?
Mysigt värre. Har suttit här och tittat igenom tusentals bilder och hittat
en hel del som jag älskar och får nostalgi utav! Sååå bildbomb. ;D

Nån dag i mars 2011.


Shit va fin hon är. Och, hon är min.

Min födelsedagsfest 2011.






Saknar er allihopa, mina girls.

Nån gång tidigare i år.



Hahaha endast random!



Kent 2010.


Ladynight 2010!


Dagen innan jag åkte till Lycksele 2010!



När jag kom hem från Lycksele 2010.








Kulturkalaset 2010.





Ibland älskar jag dig så att det gör ont!
Jag avslutar med den här låttexten:

"Even if I don't know where to start,
even if my love is tearing me apart.
I just know that you and me,
we were always meant to be."


Kommentarer
Postat av: Lindussss

Haha åh så fula bilder :( PUSS MITT HJÄRTA

2011-09-19 @ 14:47:03
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0