Jag gråter bara i regnet

Redigt trött. Har ont i min ljumske. Sträckte mig sådär lagom
ordentligt på gymnastikens första 10 minuter. JÄVLAR vad arg
jag blir på mig själv ibland. Om jag inte kan träna imon på säsongens
första träning så.. Ska vi inte tala om hur glad jag kommer att vara. :)
Skiftar lite från att vara frisk och förkyld också. På tal om att skifta,
vad är det med vädret? Har haft sämsta hårdagen på evigheter,
kuling-vinden lät det ju inte ligga stilla! Trasslade t.o.m in sig i hörlurarna!
Lite för mycket plugg nu tycker jag också. Dagens diss blir alltså läxor
& dåligt väder. Även känslor. Jag hatar känslor som gör mig förvirrad.


Chill. Och ja, lyssnar på EN låt med den där Newkid-killen! Sue me.

"Gav han allt, allt jag kan ge.
Ville ha mer, det är så han é.
Ensam är stark, det é så jag blev.
Litar inte på någon och allt är hans fel.
Men ser det ut som om jag lackar? Nej,
mer som om jag tackar dig.
För jag kommer aldrig
låta dig få se mig svag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0