Syster min, du är allt för mig.

Jävlar vad jag inte känner för att dyka upp i skolan imorgon.
Har knappt gått 2 veckor och är sååå trött på att gå upp och bara
inte kunna sova tills jag inte orkar sova längre. Helt ärligt så känner
jag inte för något annat än att ligga på sängen och bara ligga där.
Har haft en reko helg iallafall, insparkningsfesten i fredags var dunder!
Okej, visst, jag var inte nykter för 5 öre och jag mådde verkligen piss sen.
Men vad gör man? Kan inte alltid vara mammas lilla flicka som inte gör
något alls right. Efter att jag blivit av med baksmällan har jag bara varit
med Linda, David och Zack resten av helgen. Tack gode gud för goda vänner.
Nu ska jag fortsätta med att dämpa min ångest till musik. Ha D!


Tack, Linda Marika Holm Azemi, för att du är just du.
Du är luften jag andas, försvinner du försvinner jag.
And I'm so not kidding! Kan inte tacka dig nog
för vad du gjorde för mig i fredags.
Du var min räddare i nöden. TACK.

Kommentarer
Postat av: Linda

I'm yours forever! ♥

2011-09-05 @ 17:42:51
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0