Summer fades to fall

Trots att vi orienterade i 2h (dessutom att vi gick fel runda) och att
jag tog en timmes promenad när jag kom hem efter det så sprätter
det i bena på mig! Gör nästan ont. Dom försöker antagligen bara
övertala mig om att gå ut istället för att fixa med matteläxan..
Känner mig riktigt sleten som redan ligger efter. Sommarlov igen?



"Far away from you, only time will tell.
When you're back in school,
will you meet someone else?
Remember, forever, summer
nights we spent together.
Holding hands, making plans,
just wishing I could stay.

Should have known that
this would come and go, with you.
And all we'll get is just the afterglow,
when summer fades to fall."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0