Sleten som värsta geten

Woa, kom hem för bara 50 minuter sedan. Allt ser så frästande
ut att sova på: Soffan, sängen, golvet och tangentbordet t.o.m.
Är redigt slutkörd. Började dock sent imorse men det gjorde saken
nästan värre! Innan kören klockan 4 höll jag på att däcka. Trött som gris!
På tal om kören var det rösttest idag. Jag blev inte kickad och fick
mig en liten överraskning! Tydligen är jag första sopran, alltså en utav
dom som sjunger högst. Aldrig i hela Göteborg att jag trodde det!
Men Calle var riktigt nöjd och jag fick rejält med beröm så antar att
jag är nöjd ändå. :D nu har jag 6 läxor som jag kanske ska börja
ta itu med, hur mycket det än tar emot.. Är fett godissugen!



SMASKENS! Frapino choklad in my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0