Love my sister from another mister

Kom in för ett tag sedan. Känner mig rätt krasslig, om jag blir
sjuk nu så.. Ger jag upp! Hör du det Gud!? Nejmen jag har haft
en riktigt bra helg med min lillasyster faktiskt. Hon är en sån lustig
liten prick! Var underbart att verkligen vara med henne igen.
Vi bara satt och fulade oss i hennes säng igår och hon sjöng vackra
kärlekslåtar till mig. Runt halv 2-2 tror jag att vi däckade. 11 var vi
vakna igen och åkte till Eriksbo. Sen dess har vi varit med David, Zack
och lite grann med Jocke! Jag gillar vårt lilla gäng vi har här, chill som fän.
Måste gå till farsan nu så får la börja röra på mig. Ha det gött allesammans,
imorgon är det måndag igen, ååååååh va roligt!? Nä. Godnatt!



Vi är sjukt snygga. Och det är helt gaaaalet va ljust mitt hår har blivit!


Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

MARIA FCOL TA BORT, HAHAHAH

2011-09-11 @ 22:46:28
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: Anonym

NEVA! den är hardcore!!

2011-09-12 @ 08:25:28
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0