Favorit mummu

Den här dagen har gått så mycket upp och ner att jag knappt vetat
vilket ben jag ska stå på! Var riktigt stolt över mig själv dock imorse
när jag för en gångs skull inte kände mig trött. Ganska otroligt, jag vet!
Så med min underbara energi har jag tagit mig lätt igenom dagen. :D
Fick träffa franskaläraren för första gången också och snacka om vettig.
Han var helt på min sida och tyckte inte att man borde tvingas läsa ett ämne
som man ändå inte vill. TUMMEN UPP! Anyways. Kom hem och gjorde världens
goaste äpplepaj! Eller det tror jag iallafall, har inte smakat än.. Såg bra ut.
Satt och snackade med mamma och det var extremt skönt. Har saknat henne
en hel del märkte jag. Hon berättade dock att min mummu ska opereras vilket
inte var roligt att höra. Måste hälsa på henne innan jag går av på mitten!


Rakastan sinua, mumu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0