Efter regn kommer solsken :D

Hells yeah mothafuckass! Gick i skolan tills halv 3 och hade typ
den chilligaste svenska lektionen ever! Satt bara och skrattade
24/5 (Davids citat..) och nostalgitrippade till gamla barnserier och böcker.
Efter det träffade jag Timsan och vi gjorde absolut inget utav värde.
Förutom att träffas då vilket var nice! Trevlig och lite knasig kille :D
Kom hem, åt tills jag nästan kräktes och sen drog jag ut med dom
true gangstas of Ebo - David, Zackarn och Mackenboi. Cooola grapps!
Vi tittade på film hos Zack men det gick inte så bra. Alla höll på med varann
istället och typ busade runt. Muha! Nu beger jag mig mot duschen, ha D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0