1 2 3 4, I declare a dance war

WO, över 200 inlägg nu, känner mig störst, bäst och blablabla..
Skoja ba. Känns att det är torsdag idag. Var 3 röda ifrån att somna
liggandes på min väska under sista lektionens gång. Har dock haft
en soft dag så klagar inte direkt! Träningen igår var L-O-V-E!
Fucking A man! Shet va lycklig jag var när jag kom hem, srsly. <3
Ena benet värker lite sådär smått mycket idag men det är så det ska va!
Har bytt från streetjazz till street hiphop & modernt nånting. Bara blev så,
våra grupper var för små på jazzen. I don't really care, älskar dans.


"Transmission radio, radio,
respond if you're alive,
give me a sign of life.
I need to say to you, say to you,
I've found a way to fight,
one hope for all mankind.

We're gonna take control,
dancing is your weapon.
Let your moves unfold,
kill'em with your steppin'.
We can win this war.
It's time to come together,
now we're stronger
than we were before.

They're trying to take our lives,
but we will survive! We're running
out of time, the world ends tonight,
unless we dance or die -
d-d-dance or die."

Kommentarer
Postat av: Fellnert

Misstolkningen i texten är underbar! Ett förslag på en annan formulering är då ''Fucking a, man'' Eller du kanske hade sex med en man? ;p

2011-09-17 @ 01:56:30
Postat av: Anonym

Klart jag hade ;)

2011-09-17 @ 12:55:02
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0