Honey, I'm home!

JENS HITTADE ETT POPCORN INNANFÖR SINA KALSONGER!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag tror att jag dör <3 ursäkta för mitt
extremt kassa bloggande men har varit så extremt spyfärdig
bara jag slängt ett öga på datorn så.. Men nu är jag här! :D
Lättaste sammanfattningen av min gågna vecka är nog den här:
skola, Tim, Linda och chillaxing till max. Förutom årets typ tuffaste
träning i onsdags. PUEW, skulle nog tagit livet av mig om jag inte
älskade dans så fruktansvärt mycket. Så att jag ansträngde mig
till 100 där tog jag igen i helgen! Inte rört allt för mycket på mig
och well.. I'm cool with it. ;D nu ska jag duscha och plugga. Köss.



Från orienteringen i tisdags! Mina tappra kompanjoner och några stubbisar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0